SANAT, GÖRSEL, GÖRSEL SANATLAR, GÖRSEL SANATLAR DERSİ,
SANAT, GÖRSEL, GÖRSEL SANATLAR, GÖRSEL SANATLAR DERSİ,
SANAT, GÖRSEL, GÖRSEL SANATLAR, GÖRSEL SANATLAR DERSİ,
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
SANAT, GÖRSEL, GÖRSEL SANATLAR, GÖRSEL SANATLAR DERSİ,
GÖRSEL SANATLAR DERSİ SANAT, GÖRSEL, GÖRSEL SANAT görsel sanatlar dersi 2.dönem zümre tutanağı, görsel sanatlar yıllık planlar, görsel sanatlar dökümanları, görsel sanatlar, teknoloji ve tasarım dersi, sanat, desen, yağlı boya, karakalem proje görevleri
DERS : Görsel Sanatlar SINIF : 7 YAKLAŞIK SÜRE : 3 Ders saati TEMEL BECERİLER : Sanat aracılığı ile iletişim kurma, karar verme, eleştirel düşünme, görsel okuma, estetik algının geliştirilmesi. ÖĞRENME ALANI : Görsel Sanatlarda Biçimlendirme (G.S.B.) KAZANIMLAR : 6. Kompozisyonlarında çeşitli renk ilişkilerini uygular.(G.S.B) 7. Pozitif ve negatif biçimlerin ilişkisini kurar(G.S.B) ARAÇ ve GEREÇLER : Renkli karton, maket bıçağı, boya,yapıştırıcı TEKNİKLER : renkli fon kartonu kesme yapıştırma YÖNTEMLER : Gösterip yaptırma, Uygulama DUYUŞSAL ve DÜŞÜNSEL HAZIRLIK : Öğrencilerden tebrik kartı ve çeşitleri konusunda bilgi toplamaları istenir.
SÜREÇ
İki adet yarım a4 boyutunda fon kartonu aynı ölçülerde kesilir ve uçlarından yapıştırıcı yardımı ile yapıştırılır.Renkli fon kartonlarının üzerine çizilen şerit maket bıçağı yardımı ile kesilir ve ikiye katlanır.Böylece açıldığında 3. boyut etkisi oluşturulması istenir.kesilen şeritin üzerine istenilen nesne yapıştırılır.daha sonra pastel boya yada renkli fon kartonu parçaları ile kartın içi ve dışı yazı yada resimlerle (şekillerle) süslenebilir.ayrıca süslemede isteğe göre renkli pullar,stickerlar ve değişik etiketler kullanılabilir.
DEĞERLENDİRME
1. Her öğrencinin sürece katılıp katılmadığı değerlendirilir. 2. Öğrencilere yaptıkları çalışmalara ilişkin sorular yöneltilir: a) Bu eseri yaparken nelere dikkat ettiniz?” b) Uygulama esnasında en çok hoşunuza giden şey ne oldu?